Saturday, August 09, 2008

..:: diri saya dan tempat kerja ::..

assalamualaikum...
hmm... ni cerita terbaru tentang diri saya dan kawan tempat kerja... alhamdulillah... tak lama lagi saya bakal bergelar isteri orang.. insyaallah... kalau tak ada aral, bulan oktober nanti saya bakal melangsungkan pernikahan saya dengan orang tersayang... hmmm. banyak jugak persiapan yang perlu dilakukan... apapun, alhamdulillah... setakat ni, barang2 dah pun siap dibeli...
hmmmm.... cerita tentang tempat kerja pulak... sekarang tengah sibuk dengan persediaan diri untuk perlawanan bola jaring antara hotel-totel... eeeeiiiiiiiiiiii......!!!!! takutnyeeeee....... dah lah tak pernah masuk ape-ape perlawanan untuk bole jaring ni.... hmmm.. dalam minggu ni, seminggu terus kami berlatih.... maklumlah.. pemainnya ramai mak-mak budak.... paling muda pun 21 tahun.... bayangkanlah macam mane nak berlawan nanti... tapi... kate orang semangat tu penting... walau apa keadaan sekalipun... team work penting... minggu ni hari tu.. kami berpeluang berlawan dengan team-team yang bagus2... pemain kebangsaan... pemain wakil sekolah... hmm.. lawan dengan orang yang biasa main.. mestilah kami kalah... tapi tak ape... dari permainan tu, kami belajar macam mane untuk meniru strategi diaorang...
penat... sakit-sakit badan pun ye jugak... maklumlah... saya pun dah setahun tinggalkan aktiviti lasak... badan dah manja... mane taknya.... kerja duk dalam aircond... makan sedap.... hai..... bertambah beratlah nak berlari...
apapun, seronok memang seronok... semua yangd atang berlawan dengan kami, mengajar kami beberapa strategi untuk berlawan dengan tenang... tengoklah.. khamis 14 ogos 2008 ni perlawanan yang sebanar... harap-harap kami menang.... doa-doakan ye.... amin......

2 comments:

Q said...

laila + netball = pelik
laila + kalah netball = standard
menang = laila + training + kalah + tiru strategi - 21 tahun x badan manja = main x ingat akhirat

Q said...

monang x?