Friday, September 19, 2008

..:: bosan dengan tempat kerja sekarang ::..

assalamualaikm...
mesti ada yang terkejut kan..?? hmm... yang nyata, saya dah bosan dengan tempat kerja saya sekarang...!!!!!!!!! naik menyampah dengan management dan sesetengah pekerja kat tempat saya ni... sakit hati sangat.. bila buat kerja sunguh-sungguh pun tak berbaloi dengan apa yang saya dapat.. haiii... bilalah saya nak dapat kerja baru ni.. nak cepet-cepat tinggalkan tempat ni...
yang buat saya betul-betul sakit hati sangat bila orang yang kita tolong tak penah tahu nak berterima kasih.. bukan mintak dia balas ape yang kta buat untuk dia.. tapi cukuplah ucapan terima kasih dan tidak menyalahkan kita serta merta...
entahlah... saya berdoa sangat-sangat supaya dapat kerja lain dan tak jumpa lagi orang -orang dkt sini..

1 comment:

Q said...

DUDE... DIER CAMNIE.. SETIAP ORANG ADER TAHAP KEPUASAN YANG BERLAINAN... DIER AKAN PUAS BILER DIA DAPAT APA YANG DIER NAK... SO BILA DIER X DAPAT... TU YANG DIER MERUNGUT. MALEH BUAT KERJA... SO FOR YOU.. YOU RASA APER YANG YOU DAPAT NIE DAH CUKUP UTK MEMUASKAN HATI SO SBB TU YOU X KISAH... BUT YOU SHOULD BE HIGHLY MOTIVATED... MY ADVICE IS LANTAK LA DIORANG TUH.. AS LONG AS DIER X KACAU YOU AND YOUR LIFE... DIORANG DAH BESAR LAMER2 LAMER SOK SEDAR LA TUH... YOU GOT WHAT YOU WANT SOO ENJOY IT... OK!! (komen gua dulu utk post oktober 07 'macam-macam yang saya lalui')sekarang nie you dah demotivate...ader something yang yang x memuaskan hati you....come on... get up... jangan jadi cam diorang