Friday, February 19, 2010

..:: tAhUn BaRu 2010 ::..

dah pun masuk tahun 2010... nilah masa yg dapat saya update blog ni.. banyak benda yang berlaku sebelum2 ni... cuma sekarang saya perlu pandai mengawal emosi.... sebabnya saya dah ada baby... so, tak boleh bawak emosi tention balik kerumah... sejak dua-tiga minggu ni saya tension betul dengan org2 yg berada disekeliling saya... tention pasal kerja memang biasa bagi saya.. tapi kali ni tention pasal orang yg buat saya rasa tak tahan betul... teringat masa dulu2 zaman2 belajar.. bila tention saya akan pergi main bowlling dengan member2.. relist tention... tak pun borak2.. gelak2... dengan member2... rindu sangat rasa hati ni nak jumpa kawan2 lame... hemmmmm.. entahlah... apapun, saya masih happy dengan keluarga saya sendiri sekarag.. mungkin tempat saya kerja sekarang ni tak bersesuaian dengan jiwa saya... bosan... orang2 kat sini suka menyibuk hal orang... suka berlagak tak tentu pasal... entahlah... cepat2 lah hendaknya saya tinggalkan tempat ni...

..:: ;( ::..

No comments: