Tuesday, September 12, 2006

..:: penatnye... tapi seronok..!! ::..

hmm....
hari ni baru je habis program sepanjang bulan kemerdekaan... kali ni ada jugak kelainan kolej sambut bulan kemerdekaan... dan hari ni menjadi hari penutup bagi bulan kemerdekaan...
penatnyeee..... tapi seronok sangat.... sebab dapat jalankan program ni dengan baiknya...
apapun... anak-anak buah aku kali ni lebih bersemangat.. setelah mgu lepas aku dengan penasihat aku bawak dia orang semua pergi bercuti... walaupun cuti tu tak panjang cuma 2 hari... tapi meninggalkan kesan yang mendalam dalam setiap diri semua orang...
aku akui mereka semua memang manja...
tapi dalam manjanya tu ada terselit kekuatan dan semangat yang jitu dalam setiap diri masing-masing...
emm... walau apapun orang nak kate tentang MPP aku lepas ni.. aku dah tak peduli...
yang tahu semua tentang kita adalah kita.... hanya kita je yang memahami setiap seorang dari kita... love you all...

No comments: