Monday, October 02, 2006

..:: selamat dah.. ::..

hmm...
sabtu hari tu, aku presentation depan prof... alhamdulillah... semuanya berjalan dengan lancar... tapi ada jugak sedikit tidak kepuasan hati... maklumlah.. kita ni manusia... kita nak menjawab dengan orang yang lebih arif tentang bidang kita pun agak payah sebenarnya... apapun... segalanya dah lepas... aku dah berusaha sebaik yang mungkin.... so... lepas ni kena fikirkan masa depan aku yang seterusnya... hala tuju kehidupan aku yang seterusnya....
lepas aku presentation tu.. aku pergi terminal one dengan teman istimewa aku... just berjalan-jalan untuk tenangkan fikiran dan hati yang tengah bergelora... maklumlah... habis je present tu seolah2 rasanya macam lepas dari suatu siksaan yang terlalu payah untuk diharungi..... masa jalan2 kat terminal, kami berbual-bual kosong.... hmm... masa balik tu.. teman aku tu cakap.. sebenarnya masa aku present tu.. di pandang aku.. hati dia sayu... dia rasa macam tak percaya yang aku akan sampai ke akhir perjuangan... berair jugak mata dia masa tu... dia imbas kembali kat fikiran dia... masa dia teman aku pergi beli laptop aku tu... macam2 yang kami sama2 harungi.... hmm... bila dia cakap macam tu... aku pun turut rasa sayu... nak nangis pun ada... lepas ni... aku perlu cari kerja.. untuk teruskan perjuangan hidup aku yang seterusnya....
anyway... thank's to other people... yang sudi membantu aku secara langsung atau tidak langsung.... yang bagi semangat kat aku selama ni... sesungguhnya budi dia orang semua tak terbalas.... apapun... aku bersyukur... keranan ditemukan insan sepertinya... amin...

No comments: