Wednesday, November 01, 2006

SeLaMaT HaRi Raya....!!

assalamualaikum...
selamat hari raya... maaf zahir batin... semoga raya tahun ni lebih meriah dan seronok dari raya-raya tahun lepas.... emm... itulah yang saya rasakan... walaupun begitu.. kita semua tetap tak boleh lupa pada insan-insan yang kurang bernasib baik... kita gembira macam mana pun... ada jugak insan yang berduka dihari raya...
hmm.. tahun ni beraya bagi saya memang agak seronok sikit dari tahun-tahun lepas... mana tak nya.... boleh dikatakan semua ahli keluarga saya balik beraya bersama-sama.... masa-masa macam ni lah yang ditunggu-tunggu... makan ramai-ramai... seronok sangat... yang best nya tu... tahun ni saya masih dapat lagi duit raya..... tu yang bertambah seronok tu...
emm... ok lah apapun... di hari raya ni.... kita jangan lupa bermaaf-maafan... seronok macam mana pun... setiap insan kat dunia ni mesti akan ada melakukan kesilapan... segala dendam yang tersimpan dihati tu... harap dilupuskan... sesungguhnya tak rugi kalau kita memaafkan kesalahan yang oang lain lakukan pada diri kita... disini.. saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA... mohon maaf seandainya sepanjang coretan saya disini pernah menyingung mana-mana insan yang sudi melawati blog saya.....

No comments: