Friday, November 24, 2006

..:: bukan benci atau ego ::..

hmm.. saya rasa yang abgi komen pada saya kali ni bukan Is yag sebenar.. saya tak rasa Is yang bagi komen tu.. tapi.. entahlah.. terpulang..
tapi apa yang saya tahu..bukan ego atau dendam yang ada dalam hati saya ni.. cuma rasa terkilan dan kecewa bila mengingati kembali sikap dan kata-kata yang pernah di katakan.. walu pun bukan depan saya sendiri.. tapi saya memang boleh mempercayai kata-kata orang yang menceritakan pada saya tu... cubalah berada ditempat saya... awak akan tahu bagaimana rasanya...

1 comment:

Anonymous said...

Terpulang pada awak untuk mempercayai samaada sayalah Is, terdetik hati untuk memberi pendapat akan tetapi wujud masalah dengan blog saya. Mungkin awak rasakan bahawa itu bukan saya kerana pendapat yang diberi pada pendapat awak kurang sesuai.. Maafkan saya, Saya hanyalah insan yang secara tidak sengaja melintas didalam kehidupan awak, awak jauh lebih mengenali insan - insan yang berada di dalam kehidupan awak.. Cuma ada persoalan yang timbul di hati kecil ini, mengapa awak perlu terkilan atau kecewa, adakah insan yang mendoakan itu mempunyai apa - apa makna didalam kehidupan awak? Sekiranya 'Ya' adakah patut awak menghakimi dia sebelum memberi peluang untuk sebarang penjelasan, sekiranya 'TIDAK' lupakan sahaja. Nampaknya awak lebih mengenali saya mungkin melalui cara penulisan saya... Mungkin satu hari nanti saya akan dapat mengenali awak dan awak akan dapat mengenali insan disebalik kata - kata yang selama ini menumpang didalam cerita kehidupan awak. Peace