Sunday, January 14, 2007

..:: Lame sungguh tak update blog ::..

assalamualaikum...
hmm.. rindu pulak rasanya sebab dah lama tak update blog ni... mane tak nya.. lepas habis projek je.. terus pegi cari kerja... lama jugak lah saya tanam anggur kat umah.. tapi tak ada hasilnya... alhamdulillah.. sekarang saya dah bekerja... dekat sekitar seremban jugak... HOTEL SERI MALAYSIA SEREMBAN..
em.. bagi saya walaupun besic nya kecil, tapi banyak perkara yang saya belajar... maklumlah.. admin assistant.. kerjanya bukan lah susah dan bukan mudah... banyak perkara kita kena ingat.. kena jaga disiplin pekerja.. cuti.. dan macam-macam lagilah..
hmm... apa khabar agaknya IS ye... kat sini saya ambil kesempatan untuk memohon maaf atas kata-kata saya hari tu... bukan tak percaya kan Is... maafkan saya Is...
so... sekarang, nak update blog selalu bukan mudah.. banyak perkara yang saya perlu ambil kira.. apapun, SELAMAT TAHUN BARU.. buat semua yang melayari blog saya... semoga tahun ni lebih memberi kita sesuatu yang tak akan kita lupakan...
ok, salam manis buat semua...
assalamualaikum...

1 comment:

naz said...

Alhamdullillah, awak dah bekerja. Alam pekerjaan berbeza dari alam pembelajaran, banyak yg perlu ditempuhi. Maafkan saya sekiranya membuat awak serba salah salah diatas kata - kata saya, saya hanyalah seorang insan yg menumpang didalam cerita kehidupan awak. Lama jugak tidak bertukar - tukar pendapat dan berbicara mengenai apa jua perkara. Semoga berjaya didalam kehidupan yang baru, cuma peringatan jangan lupakan yang lama... peace