Wednesday, January 11, 2012

..:: YangLama Pergi, Yang baru Datang ::..

assalamualaikum....


lame jugak tak update blog ni... sibuk sangat-sangat.. sejak 14hbln, staff sales saya resigned.. saya kena ambil alih semua kerja sales... so, dalam satu masa, saya buat 2 kerja.. jaga 2 department.. admin & sales... mau tak pening... kelam-kabut hari-hari... tapi duduk kat sales, tak boleh tergopoh gapah.. nanti, buat banyak kesilapan....


bila yang lame pergi, lega rasanya... kenape? sebab, tak ada persefahaman... kurang perbincangan dan... entah. susah nak cakap... apepun, saya lega.. biar saya banyak kerja, janji pandangan tak rimas dan keadaan rasa amat selesa...


bila yang baru datang... alhamdulillah... walaupun, agak lambat sedikit pemahamannya... tapi aku bersyukur... sekurang-kurangnya, dia akan membuat rujukan dahulu kepada saya... supaya dia tidak banyak melakukan kesilapan... saya akan ajar dia dengan baik dan mahu dia buat yang terbaik... seoga suasana didalam office ni, lebih tenang dan tiada rahsia diantara kami...

No comments: