Tuesday, June 23, 2009

..:: DeBaRaN sEmAkIn TeRaSa ::..

assalamualaikum..

hmm... debaran yang saya rasakan sekarang taklah seteruk sewaktu saya ingin melangsungkan pernikahan dengan suami tercinta... debaran sekarang maha hebat... sekarang saya menghitung hari menunggu kelahiran sicomel yang dijangka lahir pada 8hbln Julai 2009 nanti....

semalam... saya checkup di klinik yang biasa saya pergi... doc cakap, minggu ini kandungan ku sudah cukup harinya.. bila-bila masa sahaja aku bakal melahirkan... alhamdulillah. setakat ini kandungan ku sihat dan aktif sentiasa... begitu seronok bila gerakan yang kurasakan semakin aktif walaupun adakalanya aku rasakan terlalu letih menahan gerakan yang aktif itu... suami ku pula.. tidak jemu-jemu memberi semangat dan sokongan kepada ku supaya aku bersabar sedikit masa saja lagi...

mana tidaknya.. aku sudah mula kurang selera makan.. tidur mula tidak berapa selesa.. kadang-kadang rasa ingin menangis.. tapi ku kuatkan semangat dan tabahkan hati bila mengenangkan sicomel yang berkongsi nadi dengan ku ini.... moga-moga dia lahir dengan sempurna dan sihat..

penyeri hidup aku dan suamiku...

1 comment:

mila80 said...

semoga selamat melahirkan anak sulong.. semoga di permudahkan..