Monday, June 15, 2009

..:: LaGi TeNtAnG kUcInG ::..




sampai bertemu lagi... lama betul saya x update blog ni.. sibuk satu hal.. x ada internet pun ye jugak... lagi sekali saya menyentuh tentang kucing... tak tahulah.. saya ni memang suka sangat pada kucing... semua orang tahu dan sedia maklum... kucing adalah seekor binatang yang manja dan comel... satu lagi, kadang2... kucing boleh jadi sahabat yg paling setia disisi kita terutama kita tengah bersedih.... kucing seakan2 faham dengan perasaan dan emosi yg tgh bermain di fikiran kita.. tak percaya..?? kalau tak percaya, cubalah bela seekor kucing dirumah... bagi yang bujang, bila balik dari kerja, cuba usap kucing tu perlahan-lahan... pasti kita akan rasa semua perkara yang buat kita tention di tempat kerja akan segera hilang.. nak lagi bila kita pandang wajahnya yang comel tu, dan lagaknya yang manja... gambar yang saya letakkan tu, saya ambil ketika saya di pejabat... comelkan..??? kalau x mengenangkan saya ni tengah mengandung, dah lama saya bawak balik anak2 kucing tu kerumah saya... he..he..he... oklah.. tu je rasanya untuk kali ni... akhir kata.. tak rugi kalau anda menyayangi binatang kesayangan nabi ini... sesungguhnya apabila kita membela dan menjaganya dengan baik.. ianya turut berzikir dan mendoakan kita sepanjang masa... " renungkan..."

No comments: