Tuesday, May 08, 2007

..:: mY fRiEnD ::..

assalamualaikum...
semalam.. saya dapat satu sms.. from my friend..

Simple BYE make u CRY..
Simple JOKE make u LAUGH..
simple CARE make u FALL IN LOVE..
simple TOUCH make u FEEL BETTER..
but...
i hope my simple HI will make u SMILE...

thank's friend... i like this words.. hope u pun selalu senyum dengan semua orang... anyway, bila kita bekerja, banyak benda yang kita belajar... someday happy.. someday not happy... bukan semua orang nak lihat kita berjaya dan terus berjaya... walau apa pun... kita jangan pernah simpan apa-apa perasaan dendam.. sakit hati... dan sewaktu dengan nya sebab itu semua akan membuatkan kita tak pernah rasa bahagia...
for all my friend.. i love you all...
peace..

2 comments:

naz said...

Interesting... Hanya sekadar menyinggah sementara.. Saya tau awak seakan - akan tidak menyukai kehadiran saya didalam blog awak.. Saya mendoakan kebahagiaan awak. Ini adalah coretan saya terakhir pada awak.

Anonymous said...

laaa... bosan la is... tak enjoy la cam nie... banyak benda kita boleh selesaikan if kita open... if kita buat salah mengaku jer lah kita buat salah.. if kita x buat salah cakap kita x buat salah... x best la gaduh-gaduh... naper sanggup hilang kawan... aper nilai kawan tuh... come on la is... if ader problem settle cara baik... aper main babai babai nih... tak enjoy la....