Tuesday, May 08, 2007

..:: tak pernah ada rasa tak suka ::..

assalamualaikum...
saya betul-betul terkejut.. kenapa.. tiba-tiba je ni...
saya terbaca komen dari seseorang yang melawati blog saya..
tak pernah pun terlintas difikiran selama ini tidak menyukai orang yang hadir dan baca blog saya..
saya mencoretkan segalanya didalam blog ni suka-suka je.. saje ingin berkongsi cerita..
tapi kalau itulah yang dirasai oleh IS.. maafkan saya...
it's up to you nak lawati atau tidak.. saya tak pernah halang...
peace..

2 comments:

naz said...

Mungkin salah saya, bg saya seronok membaca kisah kehidupan org lain, mungkin kehidupan awak menarik, diisi dengan kisah - kisah yg nyata.. Anyway mintak maaf sekiranya saya tersilap. Sekiranya sudi lawatilah blog saya.. peace... And giga hertz nice to meet u.. peace

Anonymous said...

hmmmmm..... hmmmmmm..... hmmm...... orrait la tu... kan best kiter sumer ok... x main la gaduh-gaduh.....is pun come on la... jgn la x tgk-tgk org lain nyer blog... x enjoy life la camnie.....