Saturday, May 19, 2007

..:: apa maknanya cinta, kasih sayang,seorang teman / sahabat dan kekasih ::..

assalamualaikum...
hmm.. rasanya kali ni tajuk cukup menarik.. dah lama saya fikir nak mencoretkan cerita ni dalam blog ni... tapi sejak kebelakangan ni, saya sibuk sebab nak uruskan staff training... alhamdulillah.. rezki mula bertambah...
emm.. cerita kali ni semuanya ada kaitan dengan tajuk yang saya berikan.... bukan apa... cerita yang berlaku ni benar dan disekitar kehidupan saya... siapa yang perlu disalahkan.. terpulanglah untuk anda semua menilainya... situasi ni berlaku di tempat kerja saya... masih ingat tak tentang kisah yang pernah saya cerita dalam blog saya dulu.. kalau tak silap, 2 ke 3 bulan lepas... tentang seorang staff saya yang sudah bertunang.. dan tunang dia seorang yang tak bertanggungjawab.. kalau tak salah saya, tajuk yang saya berikan tu adalah ..:: kesian kat izan ::.. macam tulah lebih kurang...
hmm... saya bukan apa... ramai yang kurang setuju dengan cara yang digunakan oleh izan untuk membalas balik apa yang telah dilakukan oleh tunangnya tu... diantaranya, dalam diam dia menjalinkan hubungan cinta dengan salah seorang staff di tempat saya berkerja jugak... budak lelaki tu sebaya dengan dia.... mula-mula saya kerja dulu, saya tak tahu tentang cerita ni.. tapi bila lama-lama dan setiap hari, saya sendiri perasan dengan apa yang berlaku.. bukanlah nak menyibuk hal orang...
hmm.. nampaknya saya tak sempat nak habiskan cerita ni.. ada hal lah.. tgu nex post.. daaa...

No comments: