Tuesday, August 15, 2006

..:: bicara yang sepi untuk diri ini ::..

A woman's worth:
be careful if u make a woman cry,
because God counts her tears.
" A woman came out of a man's rib
not from his feet to be walkedon,
not from his head to be superior over,
but from his side to be equal...
under the arm to be protected and..
next to the heart to be loved....."
_________________________________________________________
jika ditanya hati insan ini
apa yang ia tahu...
ia akan berkata...
" aku tau aku menyayangi mu...
aku tau aku tak mampu membenci mu...
aku tau satu hari aku akan kehilangan mu...
dan aku juga tau aku tak pernah melupakan mu...."
" aku hanya tidak mengetahui kenapa ini perasaan ku,
mungkin kerana aku adalah aku..."
__________________________________________________
..........................sukar untuk kita menjaga hati setiap
insan yang hadir dalam hidup kita.. indahnya andai tiada yang terluka,
tiada yang tercalar pedih, menangis sedih................

1 comment:

naz said...

"Kata - kata adalah pengikat Janji, Janji adalah pengikat Hubungan,Hubungan adalah pengikat Kasih Sayang, Kasih sayang adalah pengikat kenangan, Kenangan adalah pengikat segala - galanya" - peace