Monday, August 28, 2006

..:: i have no words ::..

entahlah... tak tahu macam mane lagi nak cakap... serba salah dibuatnya...
bila ditegur.. tarik muka.. merungut... kate kita ni asik nak cari salah dia je..
tapi dia tak pernah nak faham yang kita ni nak menegur dan nak mengajar
apa yang dia buat tu salah..bila tak ditegur.. nanti susahan orang lain....
aku ni pulak dah lah sibuk dan pening fikirkan passl projek.. bila aku
tak ambik endah, semua kata aku ni lepas tangan...
ingat aku ni suke2 je ke nak lpas tangan...??
entahlah... payah nak cakap kalau orang yang keras kepala dan degil ni...
dah tak tahu apa lagi perkataan yang aku nak guna untuk nasihat kan diaorang ni...
sabar kat hati ni.. tuhan je yang tahu...

2 comments:

naz said...

"Kata - kata adalah senjata yang lebih tajam daripada sebilah pisau, ia mampu menghiris hati namum lukanya tidak akan kelihatan, kata - kata adalah lebih berbisa daripada racun kerana ia mampu memusnahkan hubungan yang telah lama dibina, kata - kata adalah penawar kerana ia mampu menjalinkan jalinan yang telah putus.. Namum ramai yang tidak mengetahui betapa hebatnya kuasa kata - kata, sehinggalah ia diucapakan..." Peace

Anonymous said...

Memang betul kata - kata adalah senjata yang lebih tajam daripada sebilah pisau...Oleh itu kita sentiasa berjaga - jaga didalam berkata kata kerana kita tidak mahu menghiris atau melukakan hati sesiapa.. namun sekiranya kata - kata adalah senjata terakhir untuk kita menyedarkan ataupun kata - kata adalah jalan terakhir untuk menyelamatkan sesebuah perhubungan tidak salah untuk kita berkata- kata...