Thursday, August 24, 2006

..:: kelamkabut hari ni... nak nangis pun ada jugak::..

hmm....
hari ni aku TERPAKSA buat kerja orang lain...
payah betul dapat anak buah yang manja dan tak boleh ditegur....
kerja semua nak bersuruh... tak cakap tak buat..
nasib baik aku tak gantung diri hari ni...
mana lagi nak uruskan projek....
pening..pening...
apalah nasib YDP tahun ni...
kalau aku dulu... mesti dah kena amuk dengan ketua......
nasib.. nasib...
tengah2 betulkan paperwork diaorang...
timbul lagi satu masalah yang besar....
waktu tu aku rasa degupan jantung aku macam dah berhenti...
terus hilang kata-kata.... tak tahu macam mane nak berfikir lagi dah...
tapi nasib baik masih boleh betulkan keadaan...
apapun.. hari ni bagi aku satu pengalaman untuk berdepan dengan orang yang selama ini..
lebih dikenali dengan sifat kedekutnya....
hmm.... tak kira... nanti dia orang kena ganti lunch aku hari ni
yang terpaksa aku abaikan.... semata-mata nak siapkan paperwork diaorang....

1 comment:

naz said...

"Kehidupan adalah sebuah cerita, dimana kita adalah pelakonnya, cinta & kasih sayang adalah penyerinya, air mata & kesedihan adalah konfliknya, kebahagian adalah kesudahannya"