Thursday, August 03, 2006

..:: projek..Ooo..projek :..

hmm... hari ni dah khamis...
semalam penyelia jumpa... tapi belum tengok sistem yang
kite orang buat tu lagi...
jumaat ni.. dia nak jumpa...
takutnya........!!
isnin ni 7 hbln dah nak buat pembentangan pertama depan penyelaras projek...
yang aku pelik ni..
kenapalah lecturer-lecturer kat sini
tak bagi aku bertanya sangat kat sorang lecturer sistem tu..
bukan nyer aku suruh dia buatkan sistem aku tu...
aku cuma tanya beberapa perkara je yang aku tak tahu...
kesian pulak aku tengok lecturer yang cuba bantu aku tu...
nak buat macam mane... manusialah katakan....
bila aku bawak jumpa penyelia aku, tak nak pulak dia tolong tunjukkan...
balik-balik kate awak perlu cari...
memanglah kite orang cari...
tapi kalau cari tak jumpa... dan kalau jumpa pun buat tak dapat..
salah ke kalau kite tanya orang yang lebih pakar..
atlist.. dia boleh bagi pendapat atau cadangan...
entahlah....

No comments: