Thursday, November 17, 2011

..:: aPa YaNg AkU RaSa ::..

Assalamualaikum....

Agak beberapa hari aku tak dapat blogging sebab hubby aku pergi kursu dan membawa sekali my love n qute notbook... FB pun dengan handfone... hehehehe...

11 November, 2011:

Ada sorang kakak kat tempat keja aku ni.. aku panggil dia kak ya.. kat tempat keja dan dalam ofis ni dia yang paling senior... so, memang lebih hormat kat dia ni... hari tu, dia panggil aku... sebenarnya sebelum dia tanya, aku dah tahu ape soalan yang dia nak tanya kat aku.... so, aku memang dah bersedia awallah...

dia tanya.. aku ada masalah ke dengan 2 orang lagi budak ofis aku tu..? aku lak tanya dia kenapa kak ya? kak ya tengak, aku macam ada masalah je dengan budak-budak ni... aku pun memulakanlah luahan perasaan aku... aku ni memang rasa betul-betul terasing.. terpinggir... dan teriasa hati... sebab aku tak tahu ape salah aku kat diaorang.. tetiba dah tak boleh bergurau macam dulu... aku dah cuba.. tapi yang aku dapat kesakitan hati yang melampau...

ape lagi daya aku.. aku dah cuba buat yang terbaik... tapi orang masih anggap aku ni jahat... jahat sangat ke aku ni? salah ke kalau aku jalankan tugas aku..? serba salah aku dibuatnya... kalau bukan aku yang cakap pun dah jadi isu... penatlah macam ni... dengan kerenah orang-rang yang berada disekeliling aku ni..

kadang-kadang aku rasa nak giveup terus... nak pergi jauh-jauh dari sini... tinggalkan tempat yang ering menyesakkan perasaan dan kepala aku ni.. dan kadang-kadangg aku rasa nak menitiskan air mata.. tapi untuk apa..? tak akan ada sesiapa yang boleh memahami situasi aku di tempat aku sekarang....

Tuhan...
aku terima dugaan yang Kau turunkan buat diriku.. namun, aku mohon ketabahan dan kesabaran yang tinggi untuk aku lalui dan hadapi dengan kuat...

-eNd-

No comments: