Monday, November 21, 2011

..:: LePaSkAn SeMuA DiSiNi ::..

assalamualaikum...

hari ni, isnin 21hb Nov 2011...

masuk2 office je, aku terus duduk kat meja aku yang tersangatlah strategik... hehehehe... ambik kunci, bukak pintu bilik boss aku than baru ambik kunci untuk bukak loker belakang seat aku.. keluarkan my lovely note book ant than masukkan my handbage kat dalam locker tu... hohoho...

hhmmm... air panas untuk buat neslo panas for my breakfast pagi tu... bekal nasi goreng aku keluarkan dari bag yg sentiasa aku bawa setiap kali aku pegi kerja... hehehehe.... pas tu. ape lagi.. keluarkan barang-barang yang ada dalam laci meja aku...

than aku check pulak log book setiap department yang tiap-tiap pagi semua supervisor hantar.. on my table... hehehehe... dah itu rutin harian aku.. nak buat macam mane... kadang-kadang naik juling mate membaca report yang dia orang tulis dalam log book... al-maklumlah... tulisan masing-masing ada yang macam cacing sakit... sakit mate aku... rase nak bukak kelas menulis jer... hehehehehe....

air dah masak.... neslo panas... nyam..nyam.. nasi goreng.. dah habis aku makan sambil-sambil check log book yg menyakitkan mata tu... pas tu, tengah menikmati neslo panas, sambil tu tangan ni gatal lak.. on notebook yang comel ni.. ape lagi... blog lah.. hohoho.. tab lain.. FB.. tengok ape yg setiap hari kengkawan aku repekkan dalam FB masing-masing...

selesai sudah... aktiviti pepagi masuk office...

semak benda lain lak... ada billing belum buat.. tunggu.. my staff acount tak siap cashering lagi... mungkin ada lagi billing yang lain perlu dibuat... huhuhuhu... sambil-sambil tu... alamak..!!
21 haribulan? 23 hb dah closs account... gaji time...

so.. apelagi... kumpulkan semua OT, Claim and night audit report... ni yang selalu buat aku pening kepala ni... cop..! buat keja dulu... nanti baru sambung cerita... ape aktiviti aku sepanjang hari ni.. sampailah pukul 5pm nanti...

TQ bace...

No comments: