Thursday, November 10, 2011

..::BuKaN aKu YaNg MuLaKaNnYa ::..

Assalamualaikum....

awal hari ni aku sampai office... sebab, minggu ni aku berulang dari pedas.. hari ni, amirah akan kuar jenjalan ngan wan dia ke tampin naik bas... dah besar amirah... bilalah agaknya nak tambah sorang lagi ni... hehehehe...

minggu ni, terasa sangat pendek... hari ni dah hari khamis... aku bercuti 2 hari lah... isnin dn selasa hari tu.... semalam baru start keja... hehehehe... apepu, bila datang office, dah tak rasa seronok macam dulu... macam aku mula-mula masuk keja... macam aku mula-mula dapat sales macam mas.... ingat kan budak ni poyo... rupenya... dialah sales yang paling bagus aku penah jumpe... hehehehe... puji sikit je.. tak leh lebih-lebih....

semalam... nampak sangat.. dia dah tak nak bertegur dengan aku... bukan aku yang mulakan semuanya... dia saje yang mencipta jurang antara aku dan dia... entahlah... andai lepas ni, terjadi ape-ape padanya.. aku dah tidak boleh mencampuri urusan tu... biarlah dia sendiri yang menyelesaikannya... mulai hari ini, aku hanya akan tanya sahaja... itu je buat masa ni...

1 comment:

♥ MASTURA♥ said...

Sabar je la kak..anyway thanks kerana memuji....hihihih