Monday, November 21, 2011

..:: RaSa TiDaK DiHaRgAi AkAn keHaDiRaN ::..

assalamualaikum...


tadi...

sambil-sambil aku buat kerja.. sambil-sambil minum neslo panas... sambil-sambil buat report gaji.. aku jelajah blog aku sendiri... saje mate ni bace-bace ape yang pernah aku coretkan dalam blog aku sendiri... lantas aku terbaca satu comment untuk coretan aku tahun 2007 yang bertajuk ..:: DiHuKuM TaNpA SeBaB ::..


ada satu comment yang akhir katanya mengatakan dia pernah merasa tidak dihargai dalam setiap kehadirannya didalam hidup seseorang.... pernah tak kite semua rasa sebegitu..? jawapannya... YA..!! aku juga pernah merasai perasaan itu satu ketika dulu... memang teruk sangat rasanya pada ketika itu.. ibarat diri kita ni macam...macam... entahlah.. payah untuk diibaratkan dengan kata-kata...


perasaan...? mestilah sedih gila... cuma tak sempat nak gila je waktu tu... boleh diktakan hari-hari aku menangis kerana itu...


tapi...

walau apa pun yang berlaku saat itu, aku masih punya keluarga... sahabat dan teman-teman karib yang sentiasa memberi sokongan buat aku meneruskan kehidupan seharian ku... yang penting... aku perlu menyibukkan diriku dengan aktiviti dan sentiasa ketawa supaya aku melupakan terus akan dirinya...


alhamdulillah... syukur... sehingga waktu dan saat ini, aku tidak lagi memikirkan tentang dirinya...


peace..

No comments: